
Få styr på jeres målgruppe
Mestrer I audience building?
Jeres målgruppe kan groft opdeles i to overordnede delmængder:
De ukendte, som I kun kan ramme digitalt via de store annonceplatforme, og de kendte, som I kan ramme via et bredt udvalg af on- og offline-kanaler som fx CRM & E-mail marketing, Display & SoMe-kanaler, offline direct mail og telemarketing.
I rammer kun målgruppen, når I kender den
Med tracking og attribution kan I følge med i, hvilke kanaler og aktiviteter som i særlig høj grad skaber resultater.
Det store omdrejningspunkt i audience management er segmentering og scoring. Her bidrager vores data scientists med modeller og konkrete data, som anvendes til skarp målretning af dine taktiske indsatser på tværs af platforme og kanaler.
Vi hjælper blandt andet med opsætning og vedligeholdelse af dashboards og datavisualisering.
Vores services
Vores mere end 75 specialister udvikler og omsætter strategi, kundeoplevelser og teknologi til løsninger inden for alle digitale platforme. Med høj faglig indsigt arbejder vi med digitale forandringer, der skaber reel forskel og værdi for jeres forretning. Fra de første strategiske tanker om digital infrastruktur, til udvikling og aktivering af datadrevne kundeoplevelser.
Cases
Se alle cases

SEAT
Hands on the Wheel Settles the Deal Specialudviklet prædiktiv model identificerede de mest sandsynlige fremtidige bilkøbere.

Air Greenland
Ambitiøs og kundecentreret digital strategi.

Varelotteriet
En digital løsning, hvor alle vandt Automatiseret digitalt økosystem øgede salget med 300 %.

Danske Shoppingcentre
Digitalt fordelskoncept og dataplatform baseret på sammenhængende datakilder.

Amnesty International
Dataindsigt og tankevækkende gamification-indsats reaktiverede churnede medlemmer.

Lessor
Tilpasset it-arkitektur med fælles kundemaster håndteret i CRM.

Vinduesgrossisten
Skærpet strategi for Google Ads og Shopping fordoblede omsætningen på konkurrencepræget marked.

Ole Larsen
Effektivisering af helt eller delvist manuelle processer.

VisitDenmark
Liv i sommerlandet. Omfattende analyse- og dataarbejde identificerede de sommerhusejere, der havde størst sandsynlighed for at ville leje ud.