
Bliv klogere på Gamification
Brug vores indsigt i gamification til at skabe nye og overraskende kundeoplevelser.
Vejen til de gode resultater er mange, men Gamification er én de veje, som over de seneste år, har vist sig at være yderest effektiv. Både i forhold til de kolde KPI’er, men også i forhold til at give kunden en bedre brandoplevelse.
Gamification skaber engagement
Med Gamification skabes en situation, som instinktivt rører noget i de fleste mennesker, uanset hvilket segment de befinder sig i. Ved at tilføje spilmekanismer til din marketingkampagne, vil dine kunder motiveres og have lyst til at engagere sig i dit brand. For vi mennesker har et naturligt ønske om at lære, socialisere os, konkurrere mod os selv eller andre, for derved at opnå anderkendelse - Gamification griber i netop de mekanismer.
Gamification – både til BTC og BTB
Vi har løst opgaver for både BTC og BTB kunder, og selvom der kan være stor forskel i, hvilke mekanismer der skal anvendes, så kan Gamification, som strategi bruges i begge tilfælde. Med Gamification kan du give dine kunder en sjov oplevelse, mens de er med til at opkvalificere din virksomheds datasæt med flere informationer som fx præferencer, husstandens sammensætning og meget andet.
- Brug spilmekanikker som underholder
- Gør det personligt og interaktivt
- Tænk i et kreativt koncept
- Skab storytelling som fastholder fokus
- Beløn hver en handling mod målet
Husk, at det handler ikke om at lokke data ud af dine kunder, men om at gøre en ellers kedelig handling, til en sjov oplevelse og derved mere overkommelig for den enkelte.
Vores services
Vores mere end 85 specialister udvikler og omsætter strategi, kundeoplevelser og teknologi til løsninger inden for alle digitale platforme. Med høj faglig indsigt arbejder vi med digitale forandringer, der skaber reel forskel og værdi for jeres forretning. Fra de første strategiske tanker om digital infrastruktur, til udvikling og aktivering af datadrevne kundeoplevelser.
Cases
Se alle cases

SEAT
Hands on the Wheel Settles the Deal Specialudviklet prædiktiv model identificerede de mest sandsynlige fremtidige bilkøbere.

Air Greenland
Ambitiøs og kundecentreret digital strategi.

Varelotteriet
En digital løsning, hvor alle vandt Automatiseret digitalt økosystem øgede salget med 300 %.

Danske Shoppingcentre
Digitalt fordelskoncept og dataplatform baseret på sammenhængende datakilder.

Amnesty International
Dataindsigt og tankevækkende gamification-indsats reaktiverede churnede medlemmer.

Lessor
Tilpasset it-arkitektur med fælles kundemaster håndteret i CRM.

Vinduesgrossisten
Skærpet strategi for Google Ads og Shopping fordoblede omsætningen på konkurrencepræget marked.

Ole Larsen
Effektivisering af helt eller delvist manuelle processer.

VisitDenmark
Liv i sommerlandet. Omfattende analyse- og dataarbejde identificerede de sommerhusejere, der havde størst sandsynlighed for at ville leje ud.