
Vi bidrager med relevant content
Content er brændstoffet i jeres marketing automation
Tag afsæt i jeres kunders livscyklus og brug kombinationen af teknologi, data og kreativitet til at udvikle målrettede kundedialoger. På den måde skaber I relevans i rette tid, på det rigtige tidspunkt og på den bedste måde.
Specialister i content til marketing automation
Relevant content binder strategi, taktik, indhold og kanalvalg sammen.
I kan bruge os til at udvikle og eksekvere stærke, kreative koncepter, der med afsæt i dybe indsigter om jeres målgruppe sikrer opmærksomhed og involvering.
Vores team er specialiseret i at udvikle content til digitale marketing automation-indsatser.
Udnyt kompetencerne i vores kreative team, når I skal udvikle og eksekvere stærke, kreative koncepter.
Med afsæt i dybe indsigter om jeres målgruppe er I sikret opmærksomhed og involvering, så I når jeres forretningsmål.
Vi gør arbejdet færdigt
Vores erfarne og kreative kampagne-team eksekverer herefter kampagner på tværs af kanaler og Marketing Automation-platforme.
Vi hjælper jer blandt andet med at:
- Udvikle målrettede og triggerbaserede, digitale kundedialoger, som skaber relevans i rette tid, på det rigtige tidspunkt og på den bedste måde.
- Omsætte kombinationen af data, teknologi og kreativitet til ny viden, I kan bruge fremadrettet.
- Binde strategi, taktik, indhold og kanalvalg sammen, så jeres kommunikation bliver direkte og effektiv i jeres kunders livscyklus – gennem automatiserede processer og målrettede budskaber.
- Optimere jeres kampagner, så I opnår de bedste resultater.
Vores services
Vores mere end 75 specialister udvikler og omsætter strategi, kundeoplevelser og teknologi til løsninger inden for alle digitale platforme. Med høj faglig indsigt arbejder vi med digitale forandringer, der skaber reel forskel og værdi for jeres forretning. Fra de første strategiske tanker om digital infrastruktur, til udvikling og aktivering af datadrevne kundeoplevelser.
Cases
Se alle cases

SEAT
Hands on the Wheel Settles the Deal Specialudviklet prædiktiv model identificerede de mest sandsynlige fremtidige bilkøbere.

Air Greenland
Ambitiøs og kundecentreret digital strategi.

Varelotteriet
En digital løsning, hvor alle vandt Automatiseret digitalt økosystem øgede salget med 300 %.

Danske Shoppingcentre
Digitalt fordelskoncept og dataplatform baseret på sammenhængende datakilder.

Amnesty International
Dataindsigt og tankevækkende gamification-indsats reaktiverede churnede medlemmer.

Lessor
Tilpasset it-arkitektur med fælles kundemaster håndteret i CRM.

Vinduesgrossisten
Skærpet strategi for Google Ads og Shopping fordoblede omsætningen på konkurrencepræget marked.

Ole Larsen
Effektivisering af helt eller delvist manuelle processer.

VisitDenmark
Liv i sommerlandet. Omfattende analyse- og dataarbejde identificerede de sommerhusejere, der havde størst sandsynlighed for at ville leje ud.