;

Platforme

Tech-specialister, kreative og strategikonsulenter bidrager til jeres platforme.

Vores dybe tekniske indsigt kombineret Nexus Ambitions kreative kerne, gør os til en utraditionel og unik samarbejdspartner, når det gælder udvikling og implementering af gennemtestede platformsløsninger inden for Marketing Automation, CDP, CRM og BI. Læg hertil vores track record med web-, portal- og app-udvikling.

...

Zyxel

Route to Success. Digital lead nurturing kommunikationsplatform øgede væksten i Europa og EMEA med 30% om året.

Web

Ved at bygge en kundeportal, hvor jeres kunder bliver mødt med relevant og personlig information og service, åbner I døren til en værdifuld digital transformation.

 

Vi bidrager med konceptudvikling, systemarkitektur og den grundlæggende indsigt og viden, der skal til for at etablere et værdiskabende omnichannel-økosystem.

 

Vores CX-specialister og kreative team er med i hele processen, så vi sikrer koblingen mellem jeres forretningsstrategi og en positiv kundeoplevelse i alle touch points

Apps

Vi har stor erfaring med at udvikle og integrere apps som en selvstændig del af et omfattende omnichannel-økosystem.

 

Med en live-opdateret app kan I levere ekstraordinære kundeoplevelser og -service i real tid. Resultatet er højere kundetilfredshed og flere relevante kontaktpunkter. Nøglen er data, der hentes og præsenteres i real tid, så kunden hele tiden har relevant og opdateret information tilgængelig.

Marketing automation

Ved at bygge et system, der strømliner og automatiserer jeres marketingaktiviteter – for eksempel udsendelsen af nyhedsbreve, tilpasset indholdet på jeres hjemmeside eller automatiske lead-lister til salgsafdelingen – kan I personalisere og målrette indhold til leads og kunder.

Vi udvikler og implementerer komplekse Marketing Automation-løsninger. Og I får hjælp til strategi, planlægning og eksekvering.

CDP (Customer Data Platform)

En CDP-løsning indsamler data i realtid fra alle jeres kunde-touchpoints og gør dem tilgængelige i jeres MarTech-setup. Det betyder – ultrakort – at kundens handlinger og adfærd på én platform med det samme slår igennem på de øvrige kanaler.

 

Om CDP er det rigtige for jer afhænger af mange forhold. Blandt andet:

  • Hvor mange kanaler og dermed kunde-touch points I har?
  • Hvilke typer af handlinger – use cases – der er relevante for jer?
  • Om I – internt – er klædt på til at implementere CDP?

 

Vi hjælper jer med at afdække mulige potentialer.

CRM (Customer Relationship Management)

CRM er ofte kernen i den kundecentriske forretningsmodel. Og som platform for en komplet systemarkitektur, der løfter både salg, kundeservice og marketing.

Når alle kundedata og -interaktioner bliver opsamlet i jeres CRM, får I en unik mulighed for at udvikle på både salg, kundeservice og marketing. Vi hjælper både med analysedelen, implementering og supportering af jeres CRM-løsning.

BI (Business Intelligence)

Selv det bedste Data Warehouse skaber kun værdi, hvis data omsættes til viden, der umiddelbart kan bruges til at optimere jeres forretning. Ved at trække data fra flere systemer og automatisere rapporter og statistik får I det bedste fundament for at reagere og handle hurtigere og mere præcist.

Business Intelligence er for os en integreret del af stort set alle opgaver, og med afsæt i jeres forretningsmål, kan vi skræddersy den BI-løsning, som giver jer mest værdi.

Vores services

Vores mere end 85 specialister udvikler og omsætter strategi, kundeoplevelser og teknologi til løsninger inden for alle digitale platforme. Med høj faglig indsigt arbejder vi med digitale forandringer, der skaber reel forskel og værdi for jeres forretning. Fra de første strategiske tanker om digital infrastruktur, til udvikling og aktivering af datadrevne kundeoplevelser.

Vores services accordion arrow

Hold dig opdateret om aktuelle events og nyheder - Tilmeld dig vores nyhedsbrev.

Sign up for at modtage kommunikation fra Nexus Ambition. Ved at tilmelde dig bekræfter du, at du har læst og accepterer vores privatlivspolitik