
Databerigelse
Få adgang til flere data
Succes med datadreven markedsføring handler om adgang til nødvendige og relevante data om kunder og leads.
En omfattende data lake giver dig mulighed for at trække på 3. partsdata som fx fysiske demografiske variable om alle danske husstande. Via API kan du få data direkte og automatisk ind i din marketing automation-platform, DMP/CDP eller i dit Google Analytics dashboard. Træk fx på data om køn, alder, indkomst, bilejerskab, boligform, uddannelse og standardpersonaer (Mosaic).
Viden er magt
Succes med datadreven markedsføring handler om adgang til nødvendige og relevante data, kunder og leads. Ambition har en omfattende data lake, hvor du kan trække på 3. partsdata i form af fysiske demografiske variable om alle danske husstande. Og via API kan du få data direkte ind i din marketing automation-platform, DMP eller CDP, Google Analytics osv. Alt hvad det kræver er navn og en adresse.
Data der beriger dine leads
Her er nogle eksempler på data, som du kan bruge til at berige kunder og leads:
- Personer i husstanden
- Mosaic (standard persona)
- Køn
- Alder
- Familiesammensætning
- Civilstatus
- Antal børn i husstanden
- Antal beboere
- Bil og transport
- Bilejerskab, antal biler
- Bilens alder
- Bilejerskabets længde
- Bilejerforhold
- Pendlingsafstand
- Boligen
- Boligejerforhold
- Boligens alder
- Boligstørrelse, kvm
- Boligstørrelse, rum
- Boligtype
- Sommerhusejerskab
- Opvarmningsform
- Økonomi og arbejde
- Husstandsindkomst
- Husstandsformue
- Ejendomsværdi
- Økonomisk formåen
- Uddannelse
- Beskæftigelse
- Medlemskab af A-kasse
Vores services
Vores mere end 75 specialister udvikler og omsætter strategi, kundeoplevelser og teknologi til løsninger inden for alle digitale platforme. Med høj faglig indsigt arbejder vi med digitale forandringer, der skaber reel forskel og værdi for jeres forretning. Fra de første strategiske tanker om digital infrastruktur, til udvikling og aktivering af datadrevne kundeoplevelser.
Cases
Se alle cases

SEAT
Hands on the Wheel Settles the Deal Specialudviklet prædiktiv model identificerede de mest sandsynlige fremtidige bilkøbere.

Air Greenland
Ambitiøs og kundecentreret digital strategi.

Varelotteriet
En digital løsning, hvor alle vandt Automatiseret digitalt økosystem øgede salget med 300 %.

Danske Shoppingcentre
Digitalt fordelskoncept og dataplatform baseret på sammenhængende datakilder.

Amnesty International
Dataindsigt og tankevækkende gamification-indsats reaktiverede churnede medlemmer.

Lessor
Tilpasset it-arkitektur med fælles kundemaster håndteret i CRM.

Vinduesgrossisten
Skærpet strategi for Google Ads og Shopping fordoblede omsætningen på konkurrencepræget marked.

Ole Larsen
Effektivisering af helt eller delvist manuelle processer.

VisitDenmark
Liv i sommerlandet. Omfattende analyse- og dataarbejde identificerede de sommerhusejere, der havde størst sandsynlighed for at ville leje ud.