
Viden om Google Analytics
Få styr på Google Analytics
Vil du gerne kunne måle, hvor dine brugere kommer fra, hvilken adfærd de har, og hvordan du kan udnytte denne viden? Så er du havnet det helt rigtige sted.
Vi elsker data, og data om brugernes adfærd i Google Analytics er ingen undtagelse. Men der er tale om en kompleks verden, hvor vi møder cookie-udfordringer, Google Analytics 4, serverside muligheder, integrationer med offlinedata og andre databaser.
Få viden om dine brugeres adfærd
Analytics og Google Tag Manager giver dig en masse værdifuld viden om dine brugeres adfærd og performance.
Vi tester konstant nye muligheder, så vi kan hjælpe dig med at løse og skabe præcis det data-setup, der understøtter din forretning bedst.
Vi bruger de teknologier, der stilles til rådighed, fx Google Consent Mode, og arbejder samtidig på egne løsninger, der skaber det bedste datadrevne udgangspunkt.
Analytics handler ikke kun om data, men også om lovgivning, GDPR og privacy. Vi hjælper med at sikre den rette sporing ud fra brugerens valg.
Google Tag Manager opsætning
Vi har stærke kompetencer inden for brug af Google Tag Manager, og vi er rutinerede i både mindre tilpasninger og store setup og migreringer af multi-domain sitestrukturer. Vi lærer gerne fra os, og Google Tag Manager er blandt de områder, vi ofte underviser i.
Tag Manager-implementering handler ikke kun om data til Google Analytics, men er i lige så høj grad kernen i dataopsamling til fx Facebook og LinkedIn.
Google Data Studio dashboard
Visualisering og præsentation af data er afgørende for at opnå den ønskede brug, forståelse og succes med data. Visualiseringen kan både bistå uge- og månedsrapporter, c-level-rapportering eller fx en skærm på væggen i teamet. Vi arbejder både i Google Data Studio og Power BI, der bidrager til at bringe de rette data frem i lyset.
Google Analytics og adfærdsdata er blot en del af jeres samlede datasetup, og ønsker du en dialog om jeres data og muligheder, så tøv ikke med at tage fat i os.
Vores services
Vores mere end 75 specialister udvikler og omsætter strategi, kundeoplevelser og teknologi til løsninger inden for alle digitale platforme. Med høj faglig indsigt arbejder vi med digitale forandringer, der skaber reel forskel og værdi for jeres forretning. Fra de første strategiske tanker om digital infrastruktur, til udvikling og aktivering af datadrevne kundeoplevelser.
Cases
Se alle cases

SEAT
Hands on the Wheel Settles the Deal Specialudviklet prædiktiv model identificerede de mest sandsynlige fremtidige bilkøbere.

Air Greenland
Ambitiøs og kundecentreret digital strategi.

Varelotteriet
En digital løsning, hvor alle vandt Automatiseret digitalt økosystem øgede salget med 300 %.

Danske Shoppingcentre
Digitalt fordelskoncept og dataplatform baseret på sammenhængende datakilder.

Amnesty International
Dataindsigt og tankevækkende gamification-indsats reaktiverede churnede medlemmer.

Lessor
Tilpasset it-arkitektur med fælles kundemaster håndteret i CRM.

Vinduesgrossisten
Skærpet strategi for Google Ads og Shopping fordoblede omsætningen på konkurrencepræget marked.

Ole Larsen
Effektivisering af helt eller delvist manuelle processer.

VisitDenmark
Liv i sommerlandet. Omfattende analyse- og dataarbejde identificerede de sommerhusejere, der havde størst sandsynlighed for at ville leje ud.