;

Kan man kombinere faglige indlæg med en festlig fredagsbar?

Ja – det ku’ vi i hvert fald forleden, hvor mere end 100 marketeers dukkede op på Esplanaden, og deltog i ’Talks&Tunes’ – vores nye bud på en faglig fredagsbar, hvor vi mixer aktuelle small talks med hyggeligt netværk og samvær.

 

Tak til alle, der dukkede op. Det var en fornøjelse at dele vores fælles passion og nysgerrighed omkring digital markedsføring med så mange ligesindede.

 

For alle jer, der var med fra den tidligere eftermiddag og til sen aften blev Talks&Tunes også en rejse rundt i hele det digitale univers, vi boltrer os i hver eneste dag:

 

 

 

Fra første stop, hvor vores kreative direktør, Kenneth Kaadtmann, delte rundhåndet ud af såvel tips og tricks til succes på TikTok som af de cocktails, han stod og mixede under sit oplæg. På blot fire måneder henover foråret og sommeren ’23 rundede Kenneth’s cocktailprofil på det sociale medie 21.000 unge og yderst købedygtige følgere.

 

’Kig ind i kameraet’ var den første læring, han gjorde sig på rejsen til succes. Og som han stod der midt i vores kontor med sine cocktails blev hans small talk en levendegørelse af dét, der virker: Autencitet, identitet og kreativitet.

 

Kontrasten til næste indlæg kunne næsten ikke være større. Og en eller anden ville nok betvivle om man kunne få TikTok-nysgerrige til at blive hængende til et indlæg om hardcore data-infrastruktur.

 

 

Men hatten af for vores Service Line Director, Sammy Masoule, som dykkede ned i den it-referencearkitektur, der er ledestjernen, når vi går på jagt efter digitale potentialer sammen med vores kunder.

 

På enkel vis fik han forklaret, hvorfor de enkeltstående systemer skal afkobles fra hinanden, så data kan flyde uhindret, sikkert, fleksibelt og hurtigt. Troværdighed og tech-indsigt fra øverste hylde. Stærkt Masoule!

 

Head of Marketing Automation, Sebastian Ude Jørgensen, og vores Bloomreach-ambassadør, Lasse Aagaard Pedersen, leverede en duet, med indsigtsfulde strofer om, hvordan relevant data så kommer ud og rammer kunderne ved hjælp af et intelligent marketing automation setup.

 

Lasse brillerede endda med en ægte live demo (som ikke gik ned), og som viste, hvordan kundens adfærd og præferencer på en hjemmeside med det samme slår igennem i det videre kommunikationsflow. Blæret Bloomreach-show!

 

 

Tusmørket havde sænket sig over København, da Head of Media, Anders Dohrn, på stilfærdig og overbevisende vis, fik kastet lys over tidens store samtaleemne. Ifølge Anders er AI nok en hjælp og en teknologi, der vil rulle ind over vores skærme i de kommende år. Men næppe en game changer, når det gælder performance marketing. Her vil AI måske endda ligefrem bidrage til, at gamle dyder som kvalificeret linkbuilding, sidehastigheder og relevans bliver de afgørende succesparametre i kampen om synlighed.

 

 

Vi rundede af på toppen. I mere end en forstand.

 

På femte sal, med udkig til den oplyste Marmorkirke, løftede Client Director, Martin Pierre Devantier, sløret for en ny datamodel, som kommer til at revolutionere brugen af segmenterede data. Det er nemlig lykkedes for vores Data Science Team at udvikle en model, så vi udpeger og aktiverer udvalgte – og meget præcise cirkler – af skarpt segmenterede målgrupper på digitale platforme.

 

Meget forenklet sagt kan vi nu koble kendte data om den enkelte husstand med relevante budskaber på sociale medier og andre digitale platforme.

 

 

Med den forpremiere kunne vi ikke få en bedre start på resten af aftenen, hvor snakken blomstrede på kryds og tværs.

 

Var du forhindret, eller var du med og er du blot blevet endnu mere nysgerrig på nogle af de ekstraordinære digitale løsninger, vi arbejder med i vores powerhouse – så ræk ud. Vi er her også mandag, tirsdag, onsdag og torsdag…

 

Foto: Maiken Kestner.

Hold dig opdateret om aktuelle events og nyheder - Tilmeld dig vores nyhedsbrev.

Sign up for at modtage kommunikation fra Nexus Ambition. Ved at tilmelde dig bekræfter du, at du har læst og accepterer vores privatlivspolitik

Vores services

Ved at samle alle discipliner, services og specialister i Nexus Ambition, kan vi bidrage til digitale forandringer, der skaber reel forskel og værdi for jeres forretning. Fra de første strategiske tanker om den digitale og tekniske infrastruktur, til udvikling og aktivering af datadrevne kundeoplevelser.

Services accordion arrow