;

Fra profileret til personaliseret kunderejse

Vores Bloomreach-ambassadør, Lasse Aagaard, og Head of Automation, Sebastian Ude Jørgensen, leverede en tempofyldt tech-talk på Markedsføringsdagen 2024 i Aarhus.

 

Under overskriften ’Fra profileret til individuel personalisering’ fik de mange tilhørere et sjældent detaljeret indblik i hvordan vi indsamler og analyserer data og gennem profileret personalisering kan mindske risikoen for at ramme ved siden af vores brugeres behov og interesser.

 

Kort sagt: Jo bedre vi er til at forudse hvad brugeren søger, jo bedre oplevelse og dermed loyalitet kan vi skabe.

 

En overbevisende live-demo med CDP-motoren Bloomreach viste i praksis hvordan systemet gør det muligt – fra første sidebesøg – at skabe profileret indhold, som løbende forædles med relevante data fra hele kunderejsen.

 

Er du også optaget af hvordan du kan arbejde med profileret personalisering, så ræk ud til Sebastian eller Lasse.

 

Kontakt:

Lasse Aagaard: 3115 5141 / lasse@nexusambition.dk

Sebastian Ude Jørgensen: 3034 2899 / sj@nexusambition.dk

Hold dig opdateret om aktuelle events og nyheder - Tilmeld dig vores nyhedsbrev.

Sign up for at modtage kommunikation fra Nexus Ambition. Ved at tilmelde dig bekræfter du, at du har læst og accepterer vores privatlivspolitik