
Tirsdag d. 2. maj | 9-11
Morning Live med lækkerier for alle ecommerce-ansvarlige
Morning Live 02.05.23 byder på en topaktuel ecommerce-case og to gæstetalere, som giver deltagerne konkrete bud på succesfuld kampagne-skalering.
Få et eksklusivt indblik i, hvordan Henriette Steffensen CPH med succes har skaleret sine kampagner på flere markeder – blandt andet ved at flytte blikket fra ROAS til POAS. I dag sælger HSCPH’s brands i mere end 800 butikker over hele verden.
Cillian McAuliffe, der er Agency Partner Manager hos Pinterest, fortæller hvorfor og hvornår kunderne bruger Pinterest til at beslutte, hvad de skal købe.
Og så vil co-founder Jonas Krøis Damsted fra Reaktion.com præsentere et af de skarpeste rapporterings- og analyseværktøjer, når det gælder optimering af dine ecommerce-investeringer.
Vi glæder os til en faglig formiddag, hvor du vil få inspiration til at skalere dine Ads-kampagner på flere platformen og markeder.
Som altid er Morning Live 2 timer i godt selskab, hvor vi deler viden og værktøjer. Lige til at tage med hjem.
Skal du med? Det er gratis!
Nexus Ambition Morning Live er to timers videndeling og netværk. Om morgenen, så du kan komme videre på arbejde. Klogere og klar til at løse dagens udfordringer. Morning Live er målrettet dig, der arbejder professionelt med digital markedsføring og datadrevne kundeoplevelser. Vi dykker ned i aktuelle og relevante emner. Og vi kombinerer faglige indsigter med konkrete og praktiske øvelser, tips og tricks. Det er gratis at deltage i Morning Live.
Vores services
Ved at samle alle discipliner, services og specialister i Nexus Ambition, kan vi bidrage til digitale forandringer, der skaber reel forskel og værdi for jeres forretning. Fra de første strategiske tanker om den digitale og tekniske infrastruktur, til udvikling og aktivering af datadrevne kundeoplevelser.
Cases
Se alle cases

SEAT
Hands on the Wheel Settles the Deal Specialudviklet prædiktiv model identificerede de mest sandsynlige fremtidige bilkøbere.

Air Greenland
Ambitiøs og kundecentreret digital strategi.

Varelotteriet
En digital løsning, hvor alle vandt Automatiseret digitalt økosystem øgede salget med 300 %.

Danske Shoppingcentre
Digitalt fordelskoncept og dataplatform baseret på sammenhængende datakilder.

Amnesty International
Dataindsigt og tankevækkende gamification-indsats reaktiverede churnede medlemmer.

Lessor
Tilpasset it-arkitektur med fælles kundemaster håndteret i CRM.

Vinduesgrossisten
Skærpet strategi for Google Ads og Shopping fordoblede omsætningen på konkurrencepræget marked.

Ole Larsen
Effektivisering af helt eller delvist manuelle processer.

VisitDenmark
Liv i sommerlandet. Omfattende analyse- og dataarbejde identificerede de sommerhusejere, der havde størst sandsynlighed for at ville leje ud.