
31. januar 2023
Bliv klogere på CDP!
På årets første Morning Live dykker vi ned i et af tidens brandvarme emner – nemlig Customer Data Platform (CDP).
Hvad vil det sige, at en CDP indsamler og tilpasser data i realtid fra alle jeres kunde-touchpoints og med det samme gør data tilgængelige i jeres MarTech-setup? Og hvorfor er CDP ikke bare et nyt Datawarehouse?
Vi har fået Tealiums ekspertteam til København den 31. januar, hvor de vil åbne for motorrummet til datafokuseret CDP og sætte spot på, hvornår og hvordan CDP kan bidrage til en datadrevet forretningsmodel.
I løbet af formiddagen får du også indsigt i de indledende overvejelser, du skal gøre dig for at vurdere om CDP er relevant i jeres MarTech-landskab:
- Hvor mange kanaler og dermed kunde-touch points har I?
- Hvilke typer af handlinger – use cases – er relevante for jer?
- Er I – internt – klædt på til at implementere CDP?
- Og hvordan sikrer I jer en business case med ROI på mere end 1 – fra dag 1.
Tilmeld dig Morning Live og få to timers faglig sparring, nye indsigter og godt netværk foræret, inden arbejdsdagen for alvor begynder.
Tirsdag d. 31. januar
Kl. 09:00 - 11:00
Esplanaden 8A, 1263 København K
Nexus Ambition Morning Live er to timers videndeling og netværk. Om morgenen, så du kan komme videre på arbejde. Klogere og klar til at løse dagens udfordringer. Morning Live er målrettet dig, der arbejder professionelt med digital markedsføring og datadrevne kundeoplevelser. Vi dykker ned i aktuelle og relevante emner. Og vi kombinerer faglige indsigter med konkrete og praktiske øvelser, tips og tricks. Det er gratis at deltage i Morning Live.
Vores services
Ved at samle alle discipliner, services og specialister i Nexus Ambition, kan vi bidrage til digitale forandringer, der skaber reel forskel og værdi for jeres forretning. Fra de første strategiske tanker om den digitale og tekniske infrastruktur, til udvikling og aktivering af datadrevne kundeoplevelser.
Cases
Se alle cases

SEAT
Hands on the Wheel Settles the Deal Specialudviklet prædiktiv model identificerede de mest sandsynlige fremtidige bilkøbere.

Air Greenland
Ambitiøs og kundecentreret digital strategi.

Varelotteriet
En digital løsning, hvor alle vandt Automatiseret digitalt økosystem øgede salget med 300 %.

Danske Shoppingcentre
Digitalt fordelskoncept og dataplatform baseret på sammenhængende datakilder.

Amnesty International
Dataindsigt og tankevækkende gamification-indsats reaktiverede churnede medlemmer.

Lessor
Tilpasset it-arkitektur med fælles kundemaster håndteret i CRM.

Vinduesgrossisten
Skærpet strategi for Google Ads og Shopping fordoblede omsætningen på konkurrencepræget marked.

Ole Larsen
Effektivisering af helt eller delvist manuelle processer.

VisitDenmark
Liv i sommerlandet. Omfattende analyse- og dataarbejde identificerede de sommerhusejere, der havde størst sandsynlighed for at ville leje ud.