;

Bliv klogere på CDP!

På årets første Morning Live dykker vi ned i et af tidens brandvarme emner – nemlig Customer Data Platform (CDP).


Hvad vil det sige, at en CDP indsamler og tilpasser data i realtid fra alle jeres kunde-touchpoints og med det samme gør data tilgængelige i jeres MarTech-setup? Og hvorfor er CDP ikke bare et nyt Datawarehouse?


Vi har fået Tealiums ekspertteam til København den 31. januar, hvor de vil åbne for motorrummet til datafokuseret CDP og sætte spot på, hvornår og hvordan CDP kan bidrage til en datadrevet forretningsmodel.


I løbet af formiddagen får du også indsigt i de indledende overvejelser, du skal gøre dig for at vurdere om CDP er relevant i jeres MarTech-landskab:

  • Hvor mange kanaler og dermed kunde-touch points har I?
  • Hvilke typer af handlinger – use cases – er relevante for jer?
  • Er I – internt – klædt på til at implementere CDP?
  • Og hvordan sikrer I jer en business case med ROI på mere end 1 – fra dag 1.

Tilmeld dig Morning Live og få to timers faglig sparring, nye indsigter og godt netværk foræret, inden arbejdsdagen for alvor begynder.

 

 

Tirsdag d. 31. januar

Kl. 09:00 - 11:00 

Esplanaden 8A, 1263 København K

 

 

 

Nexus Ambition Morning Live er to timers videndeling og netværk. Om morgenen, så du kan komme videre på arbejde. Klogere og klar til at løse dagens udfordringer. Morning Live er målrettet dig, der arbejder professionelt med digital markedsføring og datadrevne kundeoplevelser. Vi dykker ned i aktuelle og relevante emner. Og vi kombinerer faglige indsigter med konkrete og praktiske øvelser, tips og tricks. Det er gratis at deltage i Morning Live.

Tilmeld dig Morning Live her

Ved at udfylde denne formular tilmelder du dig Morning Live 31.01.2023 og giver samtykke til at have læst og accepteret vores privatlivspolitik samt at modtage vores nyhedsbrev.

Vores services

Ved at samle alle discipliner, services og specialister i Nexus Ambition, kan vi bidrage til digitale forandringer, der skaber reel forskel og værdi for jeres forretning. Fra de første strategiske tanker om den digitale og tekniske infrastruktur, til udvikling og aktivering af datadrevne kundeoplevelser.

Services accordion arrow