
Hvem er vi
Vi udvikler, vi leverer og vi aktiverer datadrevne kundeoplevelser. Og vi gør det med passion!
Vi lægger ikke skjul på, at vi vil være Danmarks stærkeste data- og tech-fokuserede digitale powerhouse.
I kraft af vores størrelse og mangfoldighed af kompetencer formår vi at forene forretningsstrategi, brandfortælling, data, indsigt og teknologi til datadrevne kundeoplevelser på tværs af digitale platforme.
Vi hjælper vores kunder med at håndtere og skabe indsigt i data og etablerer dermed grundlaget for digital forretningsudvikling. Netop adgangen til data er ofte udfordret alene på grund af manglende tilgængelighed i virksomhedens eksisterende it-systemer.
Digital transformation og gnidningsfri brug af data kræver en kompetent og kreativ sparringspartner
Vi er jeres tætte sparringspartner. Fra de indledende analyser og på hele jeres digitale rejse. Vi etablerer den teknologiske infrastruktur og de digitale platforme, der kan indsamle og anvende jeres førstepartsdata suppleret med eksterne datakilder.
Suppleret med kreativ konceptudvikling og en dyb indsigt i anvendelsen af både første- og tredjepartsdata, løfter vi jeres markedsføring, jeres kundeservice og jeres processer til et nyt og højere niveau.
Vi har forenet det bedste fra bureau- og konsulentverdenen
Med Nexus Ambition har vi skabt et komplet digitalt powerhouse, når det handler om at omsætte data og indsigt til resultater og skabe reelle digitale forandringer. I 2022 fusionerede vi bureauet Ambition med konsulenthuset NexusOne og er i dag mere end 85 digitale talenter og specialister. Vi holder til i et gammelt autoværksted, som i dag er forvandlet til et digitalt og kreativt værksted. I hjertet af København og med udsigt over byens tage.
Vores services
Vores mere end 85 specialister udvikler og omsætter strategi, kundeoplevelser og teknologi til løsninger inden for alle digitale platforme. Med høj faglig indsigt arbejder vi med digitale forandringer, der skaber reel forskel og værdi for jeres forretning. Fra de første strategiske tanker om digital infrastruktur, til udvikling og aktivering af datadrevne kundeoplevelser.
Cases
Se alle cases

SEAT
Hands on the Wheel Settles the Deal Specialudviklet prædiktiv model identificerede de mest sandsynlige fremtidige bilkøbere.

Air Greenland
Ambitiøs og kundecentreret digital strategi.

Varelotteriet
En digital løsning, hvor alle vandt Automatiseret digitalt økosystem øgede salget med 300 %.

Danske Shoppingcentre
Digitalt fordelskoncept og dataplatform baseret på sammenhængende datakilder.

Amnesty International
Dataindsigt og tankevækkende gamification-indsats reaktiverede churnede medlemmer.

Lessor
Tilpasset it-arkitektur med fælles kundemaster håndteret i CRM.

Vinduesgrossisten
Skærpet strategi for Google Ads og Shopping fordoblede omsætningen på konkurrencepræget marked.

Ole Larsen
Effektivisering af helt eller delvist manuelle processer.

VisitDenmark
Liv i sommerlandet. Omfattende analyse- og dataarbejde identificerede de sommerhusejere, der havde størst sandsynlighed for at ville leje ud.