Data
Skab integration mellem on- og offline-data.
Få hjælp til at binde jeres on- og offline data sammen, så I skaber Single Customer View i jeres DMP (Data Management Platform) eller CDP (Customer Data Platform).
Vores dataeksperter hjælper jer med at udforme strategi, I får gode råd til, hvordan I lægger en enkel og operationel plan for at forbedre jeres datakvalitet – toppet med viden om, hvilke data der er vigtigst for at skabe forretningsmæssige resultater.

SEAT
Hands on the Wheel Settles the Deal Specialudviklet prædiktiv model identificerede de mest sandsynlige fremtidige bilkøbere.
Data science
Vil I gerne kunne forudsige jeres kunders adfærd? Få hjælp til at segmentere efter både 1. og 3. partsdata baseret på RFM, persona og Mosaic.
I får samtidig mulighed for at profitere af dybe kundeindsigter bygget ved brug af AI og machine learning.
I trækker på vores specialister, uanset om det handler om Google Analytics-data, købsadfærd fra jeres kundesystem eller eksterne, demografiske data.
Data management
Et væsentligt bidrag til jeres succes med CRM og Marketing Automation er, at I får en større indsigt i jeres kunder og leads.
Forudsætningen er etablering af en tværgående it-arkitektur med en fælles kundemaster – for eksempel håndteret i CRM – der sikrer integration af data på tværs af produktplatforme og kildesystemer. På den måde kan vi binde jeres data sammen og hjælpe jer med at udnytte egne 1. partsdata og eksterne 3. partsdata. Målet er, at I får skabt Single Customer View.
Vores services
Vores mere end 85 specialister udvikler og omsætter strategi, kundeoplevelser og teknologi til løsninger inden for alle digitale platforme. Med høj faglig indsigt arbejder vi med digitale forandringer, der skaber reel forskel og værdi for jeres forretning. Fra de første strategiske tanker om digital infrastruktur, til udvikling og aktivering af datadrevne kundeoplevelser.
Cases
Se alle cases

Air Greenland
Ambitiøs og kundecentreret digital strategi.

Lessor
Tilpasset it-arkitektur med fælles kundemaster håndteret i CRM.

Ole Larsen
Effektivisering af helt eller delvist manuelle processer.

Danske Shoppingcentre
Digitalt fordelskoncept og dataplatform baseret på sammenhængende datakilder.

Unilabs
Lægeportal – integreret med både interne og eksterne systemer