Customer Experience (CX)
Er kundeoplevelsen den samme – uanset, hvor man støder på jeres brand?
Skal I indfri jeres forretningspotentiale, er det afgørende, at I opbygger en CX-strategi, som omfavner jeres brand og dækker hele kunderejsen. CX er i bund og grund evnen til at skabe positive følelser for jeres brand. Uanset hvor og hvordan jeres (potentielle) kunde møder jer.

Varelotteriet
En digital løsning, hvor alle vandt Automatiseret digitalt økosystem øgede salget med 300 %.
Customer Experience
Koblingen mellem forretningsstrategi, den positive kundeoplevelse i alle touch points og i sidste ende konvertering byder på mange strategiske overvejelser.
Med indsigt i jeres forretningsstrategiske fokus, et overblik over den digitale infrastruktur og med specialister inden for UX/UI-design kan vi levere de strategiske svar på en gnidningsfri dataintegration, robuste it-løsninger og et digitalt univers, der skaber positive kundeoplevelser.
User Experience (UX)
Udvikling og design af brugervenlige digitale kunderejser og et optimalt brugerinterface er forudsætningen for, at jeres brand – i alle digitale touch points – fremstår imødekommende og positivt for leads og kunder.
Kunderejsen er sjældent lineær, og beslutningsprocessen veksler mellem informationsindsamling og evaluering.
Vores UX-eksperter faciliterer processen og arbejder struktureret med at kortlægge alle relevante touch points, herunder udvist adfærd på tværs af on- og offline-medier.
Kunderejse
Digitale kunderejser kræver en stærk systemarkitektur, styr på data og et stort fokus på relevant indhold.
Analysen af kunderejsen begynder derfor med en kortlægning af de touch points, I har med jeres kunder og leads på tværs af on- og offline-medier.
Herefter designer vi de kunderejser, der passer til jeres målgrupper og er med til at øge jeres konverteringer.
Vores services
Vores mere end 85 specialister udvikler og omsætter strategi, kundeoplevelser og teknologi til løsninger inden for alle digitale platforme. Med høj faglig indsigt arbejder vi med digitale forandringer, der skaber reel forskel og værdi for jeres forretning. Fra de første strategiske tanker om digital infrastruktur, til udvikling og aktivering af datadrevne kundeoplevelser.
Cases
Se alle cases

Air Greenland
Ambitiøs og kundecentreret digital strategi.

Lessor
Tilpasset it-arkitektur med fælles kundemaster håndteret i CRM.

Ole Larsen
Effektivisering af helt eller delvist manuelle processer.

Danske Shoppingcentre
Digitalt fordelskoncept og dataplatform baseret på sammenhængende datakilder.

Unilabs
Lægeportal – integreret med både interne og eksterne systemer