
Bliv klogere på UX
Den optimale kunderejse
Et optimalt brugerinterface er forudsætningen for at genere leads og på sigt kunder via jeres digitale touch points.
Vores UX-eksperter kortlægger alle relevante touch points og hjælper jer med at udvikle den optimale kunderejse.
Digitale kunderejser til den moderne forbruger
Kunderejsen går via web, e-mail, sociale medier, display, direct mail m.m. og du skal derfor kommunikere relevant og personaliseret med dine kunder på alle touch points.
Det er ikke længere nok at segmentere markedet og så målrette kampagner til disse grupper. Den enkelte forbruger forventer at blive mødt med relevant information.
Kunderejsen er sjældent lineær, og vi designer digitale kunderejser, som netop understøtter denne adfærd, men vi søger samtidig at skabe en stærk brandoplevelse, uden at give tab på resultater.
Data, personas, konvertering og resultater
Alle relevante kontaktpunkter, herunder udvist adfærd på tværs af on- og offline-medier, analyseres. Efterfølgende designer vi de kunderejser, der passer til jeres målgrupper og er med til at øge jeres konverteringer.
Med udgangspunkt i dataindsigt og personas skaber vi en stærk, sammenhængende og intuitiv kommunikation. Og på tværs af platforme opnår du effektiv konvertering og optimale resultater.
Vores services
Vores mere end 75 specialister udvikler og omsætter strategi, kundeoplevelser og teknologi til løsninger inden for alle digitale platforme. Med høj faglig indsigt arbejder vi med digitale forandringer, der skaber reel forskel og værdi for jeres forretning. Fra de første strategiske tanker om digital infrastruktur, til udvikling og aktivering af datadrevne kundeoplevelser.
Cases
Se alle cases

SEAT
Hands on the Wheel Settles the Deal Specialudviklet prædiktiv model identificerede de mest sandsynlige fremtidige bilkøbere.

Air Greenland
Ambitiøs og kundecentreret digital strategi.

Varelotteriet
En digital løsning, hvor alle vandt Automatiseret digitalt økosystem øgede salget med 300 %.

Danske Shoppingcentre
Digitalt fordelskoncept og dataplatform baseret på sammenhængende datakilder.

Amnesty International
Dataindsigt og tankevækkende gamification-indsats reaktiverede churnede medlemmer.

Lessor
Tilpasset it-arkitektur med fælles kundemaster håndteret i CRM.

Vinduesgrossisten
Skærpet strategi for Google Ads og Shopping fordoblede omsætningen på konkurrencepræget marked.

Ole Larsen
Effektivisering af helt eller delvist manuelle processer.

VisitDenmark
Liv i sommerlandet. Omfattende analyse- og dataarbejde identificerede de sommerhusejere, der havde størst sandsynlighed for at ville leje ud.