Den optimale kunderejse

Et optimalt brugerinterface er forudsætningen for at genere leads og på sigt kunder via jeres digitale touch points.

Vores UX-eksperter kortlægger alle relevante touch points og hjælper jer med at udvikle den optimale kunderejse.

 

 

Digitale kunderejser til den moderne forbruger

Kunderejsen går via web, e-mail, sociale medier, display, direct mail m.m. og du skal derfor kommunikere relevant og personaliseret med dine kunder på alle touch points.

 

Det er ikke længere nok at segmentere markedet og så målrette kampagner til disse grupper. Den enkelte forbruger forventer at blive mødt med relevant information.

 

Kunderejsen er sjældent lineær, og vi designer digitale kunderejser, som netop understøtter denne adfærd, men vi søger samtidig at skabe en stærk brandoplevelse, uden at give tab på resultater.

 

 

Data, personas, konvertering og resultater

Alle relevante kontaktpunkter, herunder udvist adfærd på tværs af on- og offline-medier, analyseres. Efterfølgende designer vi de kunderejser, der passer til jeres målgrupper og er med til at øge jeres konverteringer.

 

Med udgangspunkt i dataindsigt og personas skaber vi en stærk, sammenhængende og intuitiv kommunikation. Og på tværs af platforme opnår du effektiv konvertering og optimale resultater.

Vores services

Vores mere end 75 specialister udvikler og omsætter strategi, kundeoplevelser og teknologi til løsninger inden for alle digitale platforme. Med høj faglig indsigt arbejder vi med digitale forandringer, der skaber reel forskel og værdi for jeres forretning. Fra de første strategiske tanker om digital infrastruktur, til udvikling og aktivering af datadrevne kundeoplevelser.

Services (ny) accordion arrow

Hold dig opdateret om aktuelle events og nyheder - Tilmeld dig vores nyhedsbrev.

Sign up for at modtage kommunikation fra Nexus Ambition. Ved at tilmelde dig bekræfter du, at du har læst og accepterer vores privatlivspolitik