
Vi forhandler SearchMetrics
SearchMetrics er et af de SEO-værktøjer, det er meget svært at komme udenom.
Det kommer dig til gode, at vi er officiel samarbejdspartner med SearchMetrics. Du kan se frem til en god licenspris og masser af sparring med nogle af de mest erfarne brugere af værktøjet i Danmark.
Se startpakkeprisen på dit snart foretrukne optimeringsværktøj
Nexus Ambition er officiel samarbejdspartner med SearchMetrics og kan derfor tilbyde en god licenspris, masser af sparring og er blandt de mest erfarne i værktøjet i Danmark.
SearchMetrics-licenspris
Startpakke 1995,- pr. md.
1 Domæne
1 brugeradgang/email
100 søgeord
Tilkøb
1 ekstra domæne/projekt = 400,- pr. md.
1 ekstra bruger = 400,- pr. md.
100 ekstra søgeord = 300,- pr. md.
500 ekstra søgeord = 1200,- pr. md.
2000 ekstra søgeord = 4200,- pr. md.
Alle priser er i danske kroner, ex. moms.
SearchMetrics hjælper dig med at få det store, forkromede overblik
Når det drejer sig om at skaffe trafik til sin hjemmeside, er det bestemt ikke uvæsentligt at vide, dels hvor du rangerer i søgemaskinerne, men også på hvilke ord.
SearchMetrics er et helt enestående værktøj, der virkelig kan hjælpe dig med at generere mere og bedre trafik til din hjemmeside. Ikke alene kan det spore, hvor du ligger nu og på hvilke ord, men ved også, hvordan de enkelte søgeord har præsteret historisk set.
Det vil i praksis sige, at du med en SearchMetrics-licens ikke alene får en her-og-nu-status på dine unikke søgeord, men også kan se, hvordan udviklingen har været på det pågældende ord. Måske er der nogle tendenser under opsejling, der kan indikere, at det vil være hensigtsmæssigt for dig at udvide eller ændre nogle af dine søgeord.
Ligeledes er SearchMetrics oplagt i forhold til at lave en lynhurtig konkurrentanalyse, da du vha. SearchMetrics kan se, hvilke domæner der ranker på givne søgeord – og hvor. Dermed får du alle muligheder for at optimere din hjemmeside og dit indhold, så du kan ranke højere.
Uanede mængder af data
Hvis ikke SearchMetrics allerede er dit foretrukne optimeringsværktøj, så bør det blive det. I forhold til andre tools, er mængden af data i SearchMetrics fuldstændig overlegen. Dermed giver SearchMetrics dig et enestående og meget, meget præcist indblik i, hvordan din hjemmeside performer nu, og hvordan du har performet tidligere. Et af de tiltag, der gør SearchMetrics unikt, er nemlig, at selvom du ikke har en licens, så indgår du stadig i SearchMetrics’ data, hvilket vil sige, at du fra dag ét med SearchMetrics også kan se, hvordan du har performet hidtil.
Teknisk SEO-overblik
Ud over sin unikke rank-tracking giver SearchMetrics dig også indblik i de tekniske aspekter vedr. din hjemmeside, så du let og hurtigt kan danne dig et overblik og forbedre de elementer, der har brug for ekstra opmærksomhed.
Med en SearchMetrics-licens får du:
- Tjek af samtlige sider for duplicate content
- Tjek af alle dine sidetitler: Er de gode, dårlige, for korte eller lange?
- Tjek af alle dine metabeskrivelser: Er de, som de bør være?
- Gennemgang af dine redirects
- Overblik i hht. cannonical links
- Og meget, MEGET mere…
SearchMetrics er et af den slags værktøjer, det er meget svært at komme udenom i online-regi. Sagen er nemlig den, at det kan stort set alt. Og det er da heller ikke uden grund, at SearchMetrics er blandt de førende online-optimeringsværktøjer, der findes.
Køb SearchMetrics-licens hos Nexus Ambition og spar penge
Vi er glade for og stolte af at kunne tilbyde SearchMetrics-licenser til en lavere pris end nogen anden på markedet. Køb din SearchMetrics-licens hos os og kom i gang med et af verdens bedste optimeringsværktøjer allerede i dag.
Vores services
Vores mere end 85 specialister udvikler og omsætter strategi, kundeoplevelser og teknologi til løsninger inden for alle digitale platforme. Med høj faglig indsigt arbejder vi med digitale forandringer, der skaber reel forskel og værdi for jeres forretning. Fra de første strategiske tanker om digital infrastruktur, til udvikling og aktivering af datadrevne kundeoplevelser.
Cases
Se alle cases

SEAT
Hands on the Wheel Settles the Deal Specialudviklet prædiktiv model identificerede de mest sandsynlige fremtidige bilkøbere.

Air Greenland
Ambitiøs og kundecentreret digital strategi.

Varelotteriet
En digital løsning, hvor alle vandt Automatiseret digitalt økosystem øgede salget med 300 %.

Danske Shoppingcentre
Digitalt fordelskoncept og dataplatform baseret på sammenhængende datakilder.

Amnesty International
Dataindsigt og tankevækkende gamification-indsats reaktiverede churnede medlemmer.

Lessor
Tilpasset it-arkitektur med fælles kundemaster håndteret i CRM.

Vinduesgrossisten
Skærpet strategi for Google Ads og Shopping fordoblede omsætningen på konkurrencepræget marked.

Ole Larsen
Effektivisering af helt eller delvist manuelle processer.

VisitDenmark
Liv i sommerlandet. Omfattende analyse- og dataarbejde identificerede de sommerhusejere, der havde størst sandsynlighed for at ville leje ud.